Rozwijająca się na rynku polskim Agencja Interaktywna ClearSense Polska, część dużej międzynarodowej grupy biznesowej, poszukuje kandydata na stanowisko:
Key Account Manager
Miejsce pracy: Poznań
Wymagania:
- minimum 2 - letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w agencji interaktywnej - warunek konieczny
- bardzo dobra znajomość zagadnień i aktualnych trendów w branży interaktywnej
- kreatywność i strategiczne myślenie poza schematami
- umiejętność tworzenia prezentacji ofertowych
- umiejętność prezentowania ofert na spotkaniach z Klientem
- łatwość nawiązywania kontaktów, budowania i podtrzymywania relacji z Klientami
- znajomość technik sprzedażowych, negocjacyjnych
- umiejętność pracy w zespole
- determinacja w dążeniu do osiągania celu
- samodzielność, dobra organizacja pracy
- gotowość do podróży służbowych
Zadania:
- wsparcie działu sprzedaży w pozyskiwaniu nowych Klientów
- rozwijanie projektów dla obecnych Klientów
- rozpoznanie i definiowanie potrzeb Klientów oraz doradztwo w zakresie proponowanych rozwiązań
- prowadzenie prezentacji ofertowych dla obecnych i potencjalnych Klientów agencji
- współpraca z działami realizacyjnymi firmy
Oferujemy:
- atrakcyjne wynagrodzenie + prowizja uzależniona od osiąganych efektów,
- stabilne zasady zatrudnienia - umowę o pracę
- pracę na samodzielnym stanowisku w młodym, dynamicznym zespole bardzo dbającym o przyjazną atmosferę pracy
- możliwość rozwoju zawodowego – szkolenia
- jasne ścieżki rozwoju w strukturze firmy
- pakiet socjalny – prywatna opieka medyczna
- narzędzia do pracy: laptop, telefon, Internet, samochód
Wyślij do nas swoje CV i dołącz do naszego zespołu!
Na Twoją aplikację (CV i list motywacyjny) czekamy do 20 sierpnia 2012 pod adresem e-mail: zprzepiora@clearsense.pl
W temacie wiadomości prosimy o podanie nazwy stanowiska (KAM-LODZ).
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Prosimy o zamieszczenie następującej klauzuli w Państwa dokumentach: Niniejszym wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych dla celów naboru (zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z 29 sierpnia 1997 r., Dz. U. nr 133, poz. 883).